søndag 3. januar 2010

Klar for vår :)

Etter jul blir jeg veeeldig fort klar for vår kjenner jeg... Skal bli herlig å slippe og pakke seg inn i ull og flis, hive på seg en lett jakke og bare hoppe ut døra :) Gleder meg stort til denne sommeren!Forrige sommer hadde vi en brann her hjemme, noe som resulterte i at vi måtte bo 7 uker hos svigers -som igjen førte til at vi gikk glipp av hagesessongen her hjemme... Elsker hage! Sol! Is! Denne sommeren får vi nok nok å gjøre ute også -ettersom alt vokser like mye selv om vi er borte.. Blir bra det :)
MEN... foreløpig må man fortsette å pakke seg inn i flis og ull, og det er ikke så ille det heller... Her ser du noen glimt fra forrige vinter, og jeg satser på at vi får mange nye akebilder fra 2010. :)









2 kommentarer:

  1. Arti! Glade bilder i snøen.

    Gleder meg VELDIG til å se bilder fra hagen din Kristin. D-R-Ø-M-M-E-H-A-G-E-N :-)

    Ser forresten ut som at "ny-kjøkkenet" ble superfint

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har, snuppa!! :) Love U ;)

    SvarSlett